HTML

Gasztropunk a természetesség dzsungelében

Fiatal korom műanyag ételek gyümölcsaromáinak gőzében telt. Gyakorta sokkoltam a körülöttem lévőket E-számok felhalmozásával a gyomromban. Első főállásomat isteni áldásnak véltem, ami egy gumicukros stand volt. Na, ilyen múlttal jöttem én az egészséges életmódot követők mekkájába,a Herbaházba dolgozni. Ismerkedésemet ezzel az új dimenzóval itt szeretném megosztani Veletek.

Friss topikok

Hártyás tapasz-talatok

2010.07.16. 15:30 herb

90-es években a Spice girlsből Sporty Spice akartam lenni.(Ebből persze már kinőttem) A változást mi sem mutatja jobban, hogy elkezdtem érdeklődni a nőies ruhák iránt. Ennek egyik mintadarabja, a magassarkú cipellő eddig maximum ünnepekkor került a lábamra. Nemrég azonban megkaptam életem első (ha nem számítjuk a divat egyik legnagyobb bűntényét, a magastalpú cipőt) hétköznapokra való magassarkúját. Első viseléskor nem sokat kellett tipegnem benne (Valaki legyen olyan kedves,árulja el, mi a titka a magassarkúkban való természetes járásnak), így nem is adódott probléma. Másodszor viszont magabiztosan elindultam benne a HerbaHázba. Odafele még viszonylag jól vettem a saját magam által felállított akadályt, de már éreztem, hogy a lábujjaim nem vélik jó bulinak a nyomorgatást. Bent észrevettem, hogy a legnagyobb megadta magát a topán bőr pántjának, és megvált bőrfelületének egy részétől. Lesántikáltam az áruházba ragtapaszért. Természetesen leghátul volt, és mire odaértem, majdnem el is felejtettem, miért indultam. :)  A rengetegféle tapaszból kiválasztottam az egyik alsó kategóriásat, Pharmadoct Elaskin névre hallgatót. Kibontásakor derült ki, hogy kékszínű. Gondoltam, nem a legdiszkrétebb, de már mindegy. Ahogy felraktam a  csonkolt nagylábujjamra, a széle kezdett feljönni. Kissé csalódottan fogtam meg a lifegő szélét, és ekkor vettem észre, hogy a kék rész csak fedi a valódi tapaszt. Lehúztam hát, és egy alig észrevehető hártyafelületet találtam a bőrömön. egyedül a fehér géz része rikított. Nem értettem, hogy ha észrevétlen akar lenni, miért éktelenkedik közepén a fehér rész. Rájöttem, hogy ha nem is teljesen láthatatlan, de mivel ultravékony, bármilyen testfelületen jól megmarad, így a nagylábujj körül is. Utána már valamennyire kijött egymással a tipegőm és a nagylábujjam.

Volt fesztiválon is velem volt, és jól is jött, mert Tóth B.-nek egyszer sikerült úgy kiszállnia a kocsiból, hogy bent még semmi baja nem volt, kint pedig már ömlött a vér a térdéből. (Mivel csak akkor érkeztünk, nem beszélhetünk illuminált állapotról, kedves barátném azóta se tudja felidézni a történteket) Gyorsan le is tapasztottuk a hártyatapaszommal. Rá kellett jönnünk, hogy nem mindig ideális az átlátszósága; csak nem akart elállni a vérzés, és a tapasz az általa felfogott vérrel nem igazán volt partikellék. Az is igaz, hogy nem volt alkalmunk rendesen lekezelni a sebet.

Összegzés: Hártyatapaszunk (én neveztem el így) ideális a nehezen elérhető bőrfelületek, hajlatok beragasztásához, kisebb vágásoknál. Ellenben ha ömlik belőlünk a vér, mint a legtöbb ragtapasz, ez sem fogja rögtön elállítani (Igen, sejthettük volna, de nem tudtuk először, mennyire súlyos Tóth B. sérülése ) A polcokon azóta egyébként láttam vérzés elállíó tapszt is, majd azt is letesztelem (Remélem máson..>:))

Update: Mindenkinek figyelmébe ajánlom az olvasást mint hasznos tevékenységet;most hogy újra kezembe vettem, és el is olvastam leírását, kiderült,hogy tulajdonképpen egy speciális vízálló ragtapaszról van szó, ami úszásnál sem hagy cserben, ennek köszönhető hártya-szerűsége. Ki is próbálom este a kádban :)

Szólj hozzá!

Címkék: tapasz feltör ragtapasz herbaház

A bejegyzés trackback címe:

https://herbateszt.blog.hu/api/trackback/id/tr102155753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása