HTML

Gasztropunk a természetesség dzsungelében

Fiatal korom műanyag ételek gyümölcsaromáinak gőzében telt. Gyakorta sokkoltam a körülöttem lévőket E-számok felhalmozásával a gyomromban. Első főállásomat isteni áldásnak véltem, ami egy gumicukros stand volt. Na, ilyen múlttal jöttem én az egészséges életmódot követők mekkájába,a Herbaházba dolgozni. Ismerkedésemet ezzel az új dimenzóval itt szeretném megosztani Veletek.

Friss topikok

Bio műanyagok 1.rész

2010.07.07. 17:15 herb

Mindenekelőtt hadd számoljak be a Gingisol foggélről: Már értem, miért gél; kicsit folyékonyabb az általános fogkrémnél és átlátszó. Kevésbé mentolos mint gondoltam, inkább a fahéj dominál, de nincs olyan borzalmas íze, mint a fahéjas rágóknak (ki is haltak a boltokban) Használat után olyan érzésem van, mint amikor átpolírozzák a fogaimat, könnyen szkennelhetővé válnak a nyelvem által. Ínyem azóta nem vérzett, de azt még merném állítani, hogy biztosan a foggéltől.

  Amióta a HH-ban  munkálkodom, tartom magam a műanyag nélküli élethez. Talán egyszer csábultam el 2 sajtburgerre, de azokat olyan sebesen csúsztattam rágás nélkül a gyomromba, hogy tekinthetjük meg nem történtnek is. Az igazság az, hogy hiányoznak. Mint az exekkel, néha összefutnék a műanyagaimmal is, csak a nosztalgia kedvéért, de semmi többre. Nos, a Herbaházban rengeteg minden mellett az exek is ott sorakoznak a polcokon olyan változatban, amelyek ártalmatlanok. 

Két exre hívnám fel a figyelmet. Az egyik a német Organimals brand Koala colája. (Van még Berry Bear, Orange Utan, Lemon Lion :) ) Mivel az összes felsorolt állat bio, a Koala Cola is az. Ami azért elsőre olyan paradoxonnak hangzik, mint az öko sósav.

Megnéztem a hátulját, és előre mosolyogtam gúnyosan, hogy az "összetevők: bio kóla" blamát nem fogom bevenni. (Minél több bio fórumot olvasok, annál gyanakvóbb leszek) Ellenben ez áll rajta: Alacsony glikémiás indexű bio üdítőital. Összetétel:ásványvíz, bio agávé sűrítmény 14%, bio karamell, bio citromlé, bio bodzalé, szénsav, bio növényi kivonatok. Oké, az is rajta van, hogy ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származik, tehát tuti  bio, de úgy nyitottam ki, hogy hétszentség, hogy köze sem lesz a kóla ízéhez. Első szaglásra a kólásrágó, tescos kóla ugrott be, ízre is hajaz az E-hegyekre, hát nem ironikus? :) (ex)Műanyag-imádóként szerintem rendben van az íze, de hogy ne legyen egyoldalú a teszt, megkóstoltattam még négy alannyal. Egybehangzóan említették meg, hogy kevésbé szénsavas, mint a nagyok.Többen hasonlították a szörphöz, gépi colához. A legrutinosabb kóla ivó Sz.Patríciának először nem árultam el, mit iszik, ő Cocára számított. Első szavai így hangzottak: "Ilyet már ittam...fúj,mi ez" A saját bevallása szerint évente egyszer-kétszer kólázó I.Emese szerint nem rossz, kicsit savanykásabb, mint a két kóla birodalom nedüje, egyébként szerintem meg édesebb :) L.Zsófia szerint se rossz.

Konklúzió: Ha az egészségünk fontosabb, mint az eredeti, valóban hamisítatlan Coca Cola, vagy Pepsi íze, akkor ideális a Kolala cola a kóla ivóknak. CC és Pepsi fanatikusoknak és "mindenkinek, aki szereti" meg csak küldeném ezt.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kóla bio cola üdítő koala agávé herbaház organimals

A bejegyzés trackback címe:

https://herbateszt.blog.hu/api/trackback/id/tr302136453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása