HTML

Gasztropunk a természetesség dzsungelében

Fiatal korom műanyag ételek gyümölcsaromáinak gőzében telt. Gyakorta sokkoltam a körülöttem lévőket E-számok felhalmozásával a gyomromban. Első főállásomat isteni áldásnak véltem, ami egy gumicukros stand volt. Na, ilyen múlttal jöttem én az egészséges életmódot követők mekkájába,a Herbaházba dolgozni. Ismerkedésemet ezzel az új dimenzóval itt szeretném megosztani Veletek.

Friss topikok

Dr. Immun sampon

2010.08.25. 17:39 herb

 Bevallom, kicsit elhanyagoltam szeretett blogomat, de elég sok teendőm volt szerencsére. Jó hír, hogy ez idő alatt rengeteg terméket próbálhattam ki, és már hatásukról is be tudok számolni. Ami azonnal eszembe jut, az a samponom. Kb. egy hónapja fogyott el az előző. Igen problémás a fejbőröm; festem, nem szereti, túl gyakran is mosom. Elhatároztam, hogy most valami természeteshez közelebbit próbálok ki. Le is vettem a polcról egy Clean Skin márkájút, bár az nem volt teljesen tiszta, lásd műanyag kék színe volt. Ekkor hozzám jött egy termékbemutatós hölgy, és ajánlotta a Dr.Immun sampont. Elmondta, hogy 25 féle gyógynövényt tartalmaz, és mennyire jó. Nem akartam azonnal a horgára akadni, ezért tettem még egy kört. Végül  a magyar termék embléma fordította meg az elhatározásomat, végül mégis csak Dr. immunt vittem el.

2 hónap után elmondhatom, hogy meg vagyok vele elégedve. Illata is kellemes, nem az a gyógyszertári. Hajam is megkedvelte.

Előnyei: 

  • magyar termék
  • kellemes illat
  • mesterséges szín- és illatanyagoktól mentes

Hátrány:

 

  • Nem túl meggyőző kinézet
  • Ára kicsit húzós 900-1000 Ft között

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://herbateszt.blog.hu/api/trackback/id/tr422247276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása